Jak zapewnić fachową opiekę przylatującemu kontrahentowi?

Aby współpraca pomiędzy kontrahentami przebiegała właściwie i była dobra, należy dbać o partnerów w biznesie tak jak o siebie. Fachowa opieka zapewniona drugiej stronie pozwoli na właściwe poprowadzenie wspólnego interesu.

Czemu opieka jest ważna?

Dbanie o kontrahenta to absolutna podstawa. Jeśli tego nie dopilnujemy, wtedy może się okazać, że współpraca zostanie nadszarpnięta. A to dlatego, że będziemy uznani za osoby niekompetentne, które nie potrafią o nic zadbać, a skoro tak, to i w biznesie się nie sprawdzimy. Dlatego też opieka i dbanie o biznesowego partnera to nie tylko kurtuazja, ale przede wszystkim sprawdzian naszej odpowiedzialności. Warto o tym pamiętać i wiedzieć, w jaki sposób należy traktować kontrahenta.

Jak zapewnić fachową opiekę?

Zapewnienie fachowej opieki kontrahentowi to absolutne minimum. W jaki sposób należy to robić i co jest niezbędne? Rozpoczynamy od podróży. Jeśli zapewnimy przylot właściwymi liniami, jak CST Lotnicze, który odbywa się w wysokim standardzie, to już mamy duży plus. Należy także odebrać partnera biznesowego z lotniska. To możemy zrobić samodzielnie lub za pośrednictwem współpracownika. Warto także pamiętać, że jeśli spotkanie ma odbyć się o wiele później, kontrahent może mieć potrzebę lub życzenie, by odwiedzić jakieś miejsce, a naszym zadaniem jest mu to zapewnić – może to być apteka czy jakiś sklep. Niezwykle ważne jest wcześniejsze zarezerwowanie pokoju w hotelu, który będzie w optymalnym położeniu pomiędzy lotniskiem a miejscem spotkania. Nasz gość musi mieć miejsce, aby odpocząć i przebrać się, a w przypadku dłuższych, kilkudniowych wizyt również i przespać. W zależności od warunków wizyty można kontrahentowi przydzielić wsparcie w postaci np. ochrony lub tłumacza. Fachowa opieka to także zadbanie o właściwy posiłek. To może być nasza propozycja, na którą może się zdecydować, ale nie musi. Naszym obowiązkiem jest dopilnować, aby podane zostały tylko te dania, na których składniki nie jest uczulony. Warto przygotować się na inne potrzeby, o których kontrahent nam powie.