Organizacja podróży służbowej dla firm

 

Rozpoczęcie współpracy z naszą firmą nie wymaga wielu formalności. Wystarczy dokonać zamówienia w formie bezpłatnej rezerwacji a następnie potwierdzić jego realizację.

Dla Klientów preferujących sformalizowane zasady współpracy lub oczekujących szczególnych warunków cenowych lub organizacyjnych proponujemy zawarcie indywidualnej umowy.

 

Formy płatności

Akceptujemy następujące formy płatności:

  • gotówka,
  • karta płatnicza (w biurze, telefonicznie lub internetowo),
  • przelew na indywidualnie ustalonych warunkach.

Pomagamy w uzyskaniu wirtualnej karty kredytowej Travel Account American Express lub Diners Club, przeznaczonej do płatności za podróże służbowe. Ta forma płatności przynosi potrójną korzyść:

  • znacznie wydłużony termin płatności,
  • przejrzystość wydatków,
  • comiesięczne zestawienia wszystkich transakcji.

Bilety sprzedawane w naszym biurze nie zawierają ukrytych opłat. Wszystkie bilety mogą być weryfikowane w liniach lotniczych.

Dokumenty

Na wszystkie proponowane usługi wystawiamy faktury według uzgodnień z Klientem.

Oferujemy zestawienia sprzedaży obejmujące dowolne okresy czasu. Zestawienia sporządzane są zgodnie ze wskazówkami Klientów, tak aby umożliwić szczegółową analizę ponoszonych kosztów związanych z podróżami służbowymi (możliwe są zestawienia dla rodzajów usług, poszczególnych pracowników, kierunków podróży, etc…).

Oferta

Nasza oferta skupiona jest głównie na obsłudze delegacji służbowych. Proponujemy m.in. bilety lotnicze low cost, pewną rezerwację biletów lotniczych przez biuro, a także kompleksową organizację wyjazdów służbowych. Korzystając z usług naszej firmy, mają Państwo zapewnione ubezpieczenie podróży, a także w razie rezygnacji z wyjazdu, ubezpieczenie rezygnacji z podróży.

Gorąco zachęcamy do skorzystania z naszych usług.